星期五, 11月 04, 2022

闊別三年-東京快閃五天遊 Day 5 東京站






行程去到最後一日,今日搭三點幾機,如果要一點幾去到機場都要12:00左右到東京站搭火車,朝早check out 之後,將行李放喺酒店,然後出去行吓,由於時間太早,周圍都冇乜嘢行,秋葉原一帶都冇咁早開,所以行咗一陣就返酒店攞行李走,直接去東京站度行吓!攞行李之前,去酒店樓下嗰間Starbucks飲杯咖啡,坐咗一陣先至走,喺火車站見到賣生雞蛋嗰檔嘢已經開咗檔,諗咗一陣都係冇買到生雞蛋,應該唔可以入境 😅所以只係買咗支醬油、紫菜絲,同埋一個袋仔 ☺️

去到東京站,再買多少少手信,因為尋晚執行李嘅時候仲有少少位剩,可以買多幾盒手信,另外買咗一隻叫做 Cocoris 的朱古力夾心餅,見到有D人排隊,應該唔會太差掛,買兩盒試吓先!






去到機場,先去將行李寄艙,咁就可以行吓,寄艙嘅手續都好快,過關之前去藥妝店睇吓有冇朋友要嘅嘢,竟然有!咁就買埋先至上機!平時唔會喺機場買藥妝,因為價錢比較貴,但係好友要嗰隻藥,喺市區買唔到,機場呢間有就算貴D都要買!

因為驚過咗關之後冇嘢食,所以過關之前搵嘢食先,都有好幾間食肆有開,去咗壽司岩,呢間食過幾次,雖然水準唔算高,不過叫做平平哋,價錢合理,食埋呢餐壽司先上機!




過海關都好快!過咗關之後再睇吓啲舖頭仲喺唔喺度,果間 FaSoLa 仲有一間 Akihabara 有開,手信有好多,不過冇乜人買!我就買咗兩支 sake ,跟住就等上機,日本呢邊都係要用Passport同登機證做核對!回程呢班機少人好多,我諗坐滿一半都冇!咁就大家坐得鬆動!同樣飛機餐,只係一個包,同埋一支水,因為我食飽咗嘢,所以我唔要個包喇,淨係要咗支水,不過我都冇飲,留返落咗機之後先飲!回程要四個幾鐘,返到香港接近八點,落咗機之後要行一段好長好長嘅路,然後仲有一個分流嘅地方,每個人都要掛一個綠色嘅牌,然後去一個位置要scan你個牌上面嘅 barcode,跟住又派張紙俾你,就係嚟緊要做檢測同埋點樣網上登記,跟住就去做核酸檢測,做完檢測再搭無人駕駛去返 T1 ,再出去等行李,由落機到等行李大概用咗20分鐘,比想像中快!等行李都等咗成15分鐘,一出去接機大堂,睇吓個安心出行已經轉咗做黃碼!原本想買外賣返去食,不過車程都要D時間,所以都係冇買!返屋企煮個麵食就算,返到屋企就要攞晒所有嘢出嚟影相,雖然話冇乜點買嘢,不過擺晒出嚟都幾多嘢🤣🤣




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...