星期三, 11月 30, 2022

2022年11-12月大阪飛機團 Day 1 - 難波、心齋橋





原來已經四年半冇去過大阪!對上一次去大阪係2018年,今次又同好友兩公婆去,上個月出發去東京之前已經訂左機票酒店,今日班機11:30 飛,先和好友去Gate 1 附近 Premium lounge 食早餐,去到先至發現我張咭已經冇得入去,職員話要去Gate 40 果邊先用得!咁就同好友分道揚鏢,之後再在登機閘口等!我記得上次去 Gate 40 果邊個 Premium lounge 改咗做 Sapphire lounge ,再過去睇吓,見有指示 Premium lounge 在另一個位置,跟住指示行左一段路,搵到個 premium lounge 但係開12:00 🤦🏻‍♀️比人點左過去,雖然話登機閘口在三十號都好近!但係過到嚟冇野食,跟住行左去 Starbucks ,食咗個Sausage roll ,飲返杯咖啡先!☕️

會合好友之後仲係有個幾鐘,大家吹下水,上吓網等飛!11:30飛三個半鐘頭就到,跟住過關,上次用 MySOS app,今次用 visit Japan web,但係我遲左 upload 針紙,所以仲係赤色碼,未係青碼,分流時只係比青碼人士做多一個step,就係 show 返針紙 copy 對一對係咪認可疫苗,同埋是否passport 同名就得,好快!所以 upload 唔到都唔使擔心!因為赤色碼的人唔多,所以好快攪掂!40分鐘完成整個過關流程可以去攞行李,以前有兩張申報紙,依家在 Visit Japan web度填有兩個 QR code 比左你'攞完行李仲要攪埋申報表,係自助型式,有部機要scan passport同 QR code ,呢度攪左廿分鐘,因為得八部機,全機人逐個整,最後出接機大堂之前仲要 scan 多次你個樣!成個流程比上次用 MySOS + 填紙
本申報表慢左!日後加多D機應該好D ! 前後攪左65分鐘先出到嚟!



一出嚟就去撘 Rapit 返難波,但剛走了一班車,佢依家班次每小時一班,每班車都係05分開,要等成個鐘!轉搭普通車,5分鐘後有車,車程50分鐘,比Rapit 多十分鐘,唯一係冇得擺行李,有小小阻路,好在非繁忙時間,影響不大!





今次住 FourZ hotel Kintetsu Osaka-Japan ,放低行李,先去搵食!行去心齋橋附近,好熱閙好多人,雖然有D店係冇開,但係條街好熱閙好多香港人!因為周圍都聽到廣東話 😅😅 我地去くら寿司,好友 check 左佢在心齋橋開左間新店,所以去試吓!先攞飛,要揀卡位定單邊位,在等候區等,都好快,店內裝修好新淨,全部卡位!每個卡位可以坐六個人,而且係網上點餐,壽司由¥125起,我地一坐低就叫左好多碟,不過今次冇做大拖羅 promotion,我地第一次在九州食呢間 くら寿司嘅時候,做緊大拖羅期間限定,D拖羅好正,今次呢間整體質素係差左,三年前去過涉谷果間都係爭D,市區分店好似冇偏遠地區地區D質素咁好!我地食左三十幾碟,未破到上次最高紀錄!🤣🤣

食完野就梗係去影吓固力果啦!跟住就去藥妝店行,睇定D價錢先,之後再去買!不過好多店八點已經收左,得一、兩間收夜D,行左一陣就返酒店,因為明天要清晨出發!





酒店住後感:
FourZ Hotel Kintetsu Osaka-Japan
酒店好新,在心齋橋附近,由難波站步行約七分鐘 (如果行心齋橋過去就耐D,因為塞人😂)酒店用自動 check in 及自助暫存行李,當然有職員stand by 協助,大堂有獨立包裝的牙刷、潔面用品、剃鬚刀、浴帽、咖啡粉等供應,客人可自取,但夜D會收檔,所以check in 完要攞左先,房間比預期大小小,起碼有張梳化仔,一入門口旁邊係 toilet 加浴室,有個籃同浴衣毛巾供應,因為頂樓有個小小浴場,當然唔係好大,可以容納四個人左右,我都有上去浸左一陣,剛剛好四個淋浴位,浴場有提供獨立包裝的髮膜同body lotion,好貼心!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...