星期日, 10月 23, 2022

飯局作客 - 生日海鮮宴

又係生日飯局,今次去好友屋企食海鮮打邊爐,好友一早買晒野,洗乾淨晒等我哋到,差唔多人齊就已經可以開始食,海鮮就用蒸爐蒸,因為好友個火鍋冇蒸格,今晚有象拔蚌仔、韓國大蜆、蝦、藍蟹、牛肉、丸、雲吞、水餃、響鈴、生菜同豆苗,好豐富!韓國大蜆好大隻,不過好多沙,其他海鮮都好新鮮,食到非常之飽,當然唔少得生日蛋糕啦, 好友喺美麗華酒店嗰間Coco 訂咗個蘋果蛋糕,佢話餅店每日只係做一個,所以要提早訂,呢間Coco 我好耐之前去過,佢D蛋糕水準都唔錯,個個都話個蛋糕好食!

食完飯大家喺度傾偈,講開去旅行,我哋呢一group人講咗好多次話一齊去旅行,但係都咁多年都冇去過!今次大家落實出年一定要去,但係一個好友佢已經約咗人,出年2、4、9月都要去旅行,而另一個好友因為要就佢個女放暑假,想8月去,另一好友想5月去……….人數一多,就係會有呢個問題 🤦🏻‍♀️

走嗰陣坐好有㗎新車 Tesla,佢送我返屋企,架車好靚,佢個女喺架車度大展歌喉,唱我最鍾意嘅 A whole new world 呢個小公主好攪笑 😍😍🤣🤣






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...