星期四, 10月 20, 2022

賽馬會愛丁堡公爵訓練營





今日去左大埔呢個 訓練營,玩咗半日,本來預計會玩到身水身汗,但係都冇乜出汗,活動睇落好似好難,但係其實都唔係太難,我就挑戰左高空繩網,對於畏高嘅我來講,真係嚇死寶寶!就係要挑戰自己嘅勇氣,是否能夠踏出一步,當然一定係做到啦 🤣🤣 我呢度環境幾好,而且都好新淨,應該可以比一家大細,可能兩三家人咁樣來租宿舍玩兩日都得 🤔 呢度環境唔錯,可惜冇人帶航拍機嚟,如果唔係就可以影低成個場景 😂




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...