星期三, 9月 28, 2022

神燈海鮮酒家






今晚同好友慶祝生日,呢個好友壽星食嘢好簡單,生嘅嘢佢唔食,所以同唔到佢去食日本嘢或者buffet,最緊要有生炒骨或者咕嚕肉俾佢食就得喇!😆 另外再叫幾款小菜,簡簡單單食一餐,呢度D嘢食都唔錯,我地一路食一路又喺度想當年,另一好友記錯以前舊公司一D資料,俾我哋笑咗成晚,但係佢仍深深不忿覺得自己冇錯,我覺得佢會諗辦法證明自己係啱,不過我相信佢唔會搵到證明,因為大家都好肯定佢係記錯,如果唔係都唔會笑咗佢成晚!🤣🤣









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...