星期四, 9月 22, 2022

好好肥牛雞煲店

  



今晚約咗好友食飯,呢班好友已經超過一年冇見,應該話大部份人一年冇見,有一兩個偶然都見到,不過今日都係約唔齊人,呢間火鍋店我之前嚟過,之前唔知係咪叫做好好火鍋店,定係一向都係呢個名,我就唔係好肯定,今晚我哋冇食雞煲,因為好友話食過佢哋嘅雞煲覺得麻麻地,都係主力食火鍋,呢度啲用料都唔錯,今晚成班麻甩佬,所以叫好多嘢食,牛肉都叫咗三大碟!其他配料都叫兩三份!嗌咗咁多轉嘢食都唔記得咗嗌蝦🦐😅 

新聞話開始0+7 ,返香港唔使隔離,大家都蠢蠢欲動,上網睇機票,不過而家機票都仲係好貴,雖然酒店都平咗,但係拉上補下都仲係貴,覺得唔係咁值囉!🤦🏻‍♀️












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...