星期一, 8月 22, 2022

Paul’s kitchen






上次去好友屋企食飯嘅時候,好友介紹呢間餐廳,話啲嘢好好食,同埋佢係食非洲菜,因為未食過非洲菜,所以想試吓,不過我都好疑惑,非洲菜真係好食咩?我哋訂咗枱,今晚就去試!

餐廳在重慶大廈裏面,入門口,就有一大班印度人遞傳單俾你,叫你試印度菜,你只要話俾佢聽你要去呢間餐廳,佢哋都唔會阻攔你,甚至會話俾你聽點樣去,一入重慶大廈一路直行,見到右手邊有條黑色嘅樓梯,行上一層,第一個路口轉右,行到尾就見,餐廳好新淨,唔知係新開定係新裝修,個格局好似西餐廳,睇吓個餐牌,食物嘅選擇都幾多,好友食過佢嘅炸魚話好好食,見到餐牌寫住炸魚係用鯽魚, 好友話佢個燒春雞都好食,不過我哋今次冇叫,為叫咗非洲辣王雞煲配烤餅,另外仲叫咗沙律配軟殼蟹、加納XO醬燒茄子、炸魚墨西哥薄餅、墨西哥夾餅配燒牛肉,飲品佢哋就叫咗非洲加納朱古力,個朱古力好香滑,味道好濃,真係好飲,我就叫咗巴基斯坦芒果汁,又甜又好味!最後叫左紅絲絨蛋糕,味道唔錯,不過好漏,我哋食得好飽,所以四個人share一件都食唔晒!😆😆😆😆

食物係好食嘅,不過感覺上佢唔係好正宗非洲菜,嚴格來講可能係用非洲嘅配料,加入去港式嘅菜式度 cross over ,如果係正宗嘅非洲菜,未必係啱香港人嘅口味都唔定,總之好食就得,一定會再幫襯!不過要留意一樣嘢好重要,就係佢個廁所,好恐怖!因為廁所係商場嘅廁所,又殘又舊又污糟,D門仲要冇鎖,出面有好多黑人同埋印巴藉男士,你都咪話唔驚!不過呢度個廁所唔關餐廳事,餐廳本身係好新淨,係個商場太舊,所以個廁所都好核突,所以建議先去iSquare借廁所,去完先至好嚟食嘢,食完想去廁所都係去返iSquare!😅












 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...