星期五, 7月 15, 2022

牧羊少年與他的浮萍




今日出尖沙咀睇 Samsung 個 road show ,睇吓隻新款雪櫃,我順便去搵好友傾吓計,原本想同佢一齊食晏,但係佢已經食咗,我唯有自己出去搵嘢食,行咗去文化中心嗰邊,以前呢度有間西餐廳,而家已經轉咗做呢間牧羊少年,門口有幾個人等位,不過好快就已經有位,因為餐廳其實都幾大,我叫咗個下午茶餐,係烤雞漢堡🍔,另外叫咗杯羽衣甘藍果汁,好味 👍🏻抵食👍🏻


 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...