星期五, 6月 24, 2022

奇妙之最。閃亮夜空




終於都等到迪士尼有煙花睇,上星期六第一日開始做,原本想遲D去,因為今日係第一個星期五做煙花匯演,一定好多人,但係又驚之後會收緊防疫措施,到時樂園又唔開,加上下星期我放星期二、五,星期二迪士尼唔開,星期五係7月1號假期又唔能夠入嚟,所以唯有都係今日去!

煙花匯演8:30先至做,所以今日唔使咁早入去,今日都唔算好熱,因為天氣陰陰,好彩冇落雨,仲有D風添🌬!入到去都差唔多四點,真係好多人,呢個鐘數都咁多人,應該大部份人同我一樣,諗住咁夜先睇煙花唔使咁早入嚟,先去玩下機動遊戲,所有遊戲都排晒隊, Iron Man更加係排到出室外🥹 想坐低食D嘢都冇位 🤦🏻‍♀️

煙花要8:30先開始,諗住早一個鐘頭去等,但係其他人更加早,我諗佢哋六點幾已經坐喺度等,我我去到已經差不多排到去小鎮大街,足足企咗個多小時才開始!

煙花匯演嘅內容主要有6大章節:1. 誕生之時 2. 無憂之時 3.蛻變之時 4.永恆之時 5.考驗之時 6.懷緬之時 ,城堡舞台上重現近40個迪士尼、彼思嘅經典故事,約150位迪士尼朋友伴你穿梭6個人生重要章節,城堡呢個投影技術,雖然比以前改良咗好多,影像亦都清晰鮮明好多,不過之前在日本已經睇過,所以對我來講唔係有太大驚喜,相反我覺得以前煙花匯演嘅音樂同煙花都好睇D 😅

散場嘅時候,超級多人走,好耐未見過迪士尼有咁多人!都係遲啲等冇咁多人先再嚟,因為又多人又熱,行出車站都要迫10分鐘!🥵


















 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...