星期三, 6月 15, 2022

長阪燒






都有一段時間冇同好友F食飯,今晚約咗佢,同好友J一齊食,搵到呢間樓上店,係食爐端燒,店嘅面積唔算好大,接待處旁邊擺咗好多支自家浸嘅梅酒,我哋坐咗响卡位,唔近海鮮位,我哋坐低之後都可以行出去睇吓,我哋揀咗條魚做刺身,條魚叫做目仁奈,好友 F未到,我同 J 叫左四隻生蠔食住先,人齊之後,就叫咗杯佢哋嘅自家浸梅酒試一試,另外仲叫咗赤貝同牡丹蝦剌身,仲有叫咗D串燒,同埋燒魚鮫,食物嘅質素都唔錯,價錢貴左少少,不過都坐得舒服,而且好好服務,下次都可以再嚟食串燒!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...