星期五, 5月 13, 2022

M+ 博物館








M+ 博物館開咗應該有幾個月,預約咗今日去,食完飯之後,就準備入場,正門入口都係一個打卡位,門口有一啲好大嘅燈,正面對面仲有一D老店嘅光管招牌,入場嘅時候只需要出示預約QR code,在入場果層有一個展館,呢個展館好多人排隊,因為有人流管制,呢度而家展示緊一D泥公仔,密密麻麻擺晒成個場館,真係有少少密集恐懼 😅,其餘嘅展館都要上一層!

上一層有好幾個展館,呢度有幾個打卡位,第一個係廁所門口等候區,另外就係一條旋轉樓梯,條樓梯係冇得上去嘅,唔知係咪仲有一層未開定點?好多人都喺樓梯下面打卡影相,每個展館嘅門口都有講展館係做緊啲乜嘢展覽,我冇好詳細咁睇,直接走入展館參觀,有一個展館係講以前嘅香港,有好多舊嘅物件同埋相片,另一個展館就係一啲比較美術性質高啲嘅展品,即係唔係咁多人識欣賞嘅嘢 😅😅 仲有D展館係展示一D畫作、藝術擺設等等,又有互動區,又有小朋友玩嘅地方,我諗最特別嘅展品,應該係將日本一間壽司店重新裝咗響展館入面,呢度要排隊入去,每人只係可以有幾分鐘時間影相,我都情願輪流排隊入去,好過成班人迫晒入去,不過只可以睇,唔可以掂入面嘅嘢!😅😅 

睇完呢度又落返去地面果層,呢度有一間商店,不過唔係好多嘢賣,呢度應該仲有一間影院,好似仲未開, 另一個半露天劇院,就播放緊一D影片,如果行到攰都可以喺度坐下睇吓片!

我哋睇咗兩個半鐘,就走喇!出返去旺角食杯野,下一陣食埋飯就返屋企!











 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...