星期四, 5月 19, 2022

京都勝牛






之前見到呢間食店裝修緊,都好想試,終於等到佢開張,我唔知佢開咗幾耐,因為最近冇經過,我估都係一兩個禮拜嘅事!

今日就去試一試佢,佢令我諗起上次去日本都有食呢種吉列和牛,見佢有幾款牛肉選擇,就揀咗一個set係有兩款牛肉嘅,係菲力牛同翼板牛,店員冇俾個爐我,我就主動問佢哋攞,我唔知佢哋係漏咗?定係你唔問佢唔俾,見到呢set吉列和牛,日本嘅回憶返晒嚟,再輕輕燒一燒牛肉嘅表面,好味!菲力牛嘅牛味重D,好食D 👍🏻,只係個吉列厚咗少少🤏🏻






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...