星期六, 4月 30, 2022

鮨優




今晚約咗好友食飯,未齊人,就去咗呢間壽司店食生蠔,其實呢度主要做外賣,因為冇位坐低食,只係有個細細的企位,只可以企兩三個人,見佢嘅食物選擇都幾多,價錢都唔貴,好友之前食過佢嘅生蠔話好味,所以特登帶我嚟試吓,日本生蠔唔係隻隻都好食,今日有日本真蠔同室津蠔🦪,我哋叫咗兩隻日本真蠔,我又真係幾好食,下次可以試吓佢地D壽司!🍣

跟住我哋去咗打冷,然後就去果欄!😆 因為我哋好想食榴槤,今次買咗一個金枕頭,同埋一個干腰😅,呢幾年D金枕頭嘅味道都好甜,得個甜字,冇乜榴槤味,今次都唔例外,再試下個干腰,味道唔錯,有返D榴槤味,唔會一味死甜,好食 👍🏻





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...