星期五, 4月 22, 2022

心信奇妙 再次相會




迪士尼樂園關閉咗三次,今次關閉咗104日,尋日重開,尋日因為冇假放,所以約咗今日去!尋日睇新聞唔係好多人,我記得每次第一日開都唔多人,但係今日就好多人,可能因為係星期五嘅關係!張年票本來二月到期,Extend 左三次之後,出年五月先到期!😄

今日早少少出門,先去食少少嘢,然後直接入園,門口唔係好多人,可能好多人一早入咗去,入到去就覺得好多人,所有機動遊戲都要排隊最少半小時,所以我都冇玩機動遊戲,所有商店都好多人,不過晏晝都有巡遊,當然係規模細好多,只有三卡車!亦都有D舞台表演,不過今日好曬,所以我都冇睇到,大部份時間留喺商店入面涼冷氣!剛剛入嚟嘅時候見到好多產品都好靚,都好想買!佢哋出咗一隻頭箍,係可以自由組合上面嘅卡通人物,我就冇買到,因為屋企都好多頭箍!又有D春天粉紅色嘅產品,同埋出咗好多款口罩都好靚,又有D幾特別嘅背囊,不過質料好硬身,同埋容量比較細,所以都唔啱我!我走嘅時候,只係得壹樣嘢啱,然後買咗兩盒口罩就算,今期佢有優惠價換購米奇背囊,有四個顏色選擇,我揀咗個紫色!

太陽未落山就走喇,我見好多人都走,因為冇夜間巡遊又冇煙花睇,唔知幾時先可以有煙花睇呢?















 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...