星期五, 1月 21, 2022

蘿蔔糕 2022




約咗好友過幾日去佢屋企整蘿蔔糕,我哋參考左烏烏嘅食譜,我自己喺屋企先試一試,因為佢個食譜嘅蘿蔔份量係非常之多,我哋計過數,如果根據食譜我哋要買好多好多蘿蔔,最後我哋決定減少一半份量,因為要預先訂蘿蔔,而我自己整呢個就跟足佢嘅食譜,食譜嘅份量係咁:
白蘿蔔1400克 (去皮後嘅重量)
粘米粉200克
澄麵50克 (等於粘米粉份量嘅¼)
馬蹄粉12.5克 (等於澄麵份量嘅¼)
總水量393毫升 (先用250毫升浸冬菇嘅水攪粉漿)其餘143毫升就係煮蘿蔔出嘅水

臘味嘅份量我就用咗:臘腸三條、潤腸兩條、冬菇五隻

因為蘿蔔得一條,所以用咗一半切粗條,一半切幼絲,臘腸同潤腸蒸一蒸佢,軟身啲容易切,我切得比較大粒D,等佢有D咬口!量好晒D粉嘅份量,加浸冬菇嘅水攪溶D粉佢,先炒咗臘味同冬菇,盛起之後原鑊炒蘿蔔,煮佢20分鐘左右,等佢出水,然後落蠔油、糖、鹽、胡椒粉調味,原本想倒返D水出嚟睇吓有幾多,但係唔小心倒瀉咗D,剩返應該有百幾毫升,熄火之後就加粉漿,搞完之後再裝落去錫紙兜,個錫紙兜比較淺,所以整到兩底,蒸佢一個鐘,攤凍之後,放入雪櫃雪左一晚,第二日切出嚟煎,好好味😋成功 👍🏻😄






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...