星期六, 11月 13, 2021

飯局作客 - 橫頭磡邨










好友J生日,去佢契媽屋企食飯,我都係第一次去佢契媽屋企,佢契媽一早買定晒餸,喺廚房洗洗切切,等我哋上嚟,佢買咗勁多嘢食,海鮮有好大隻蝦、東星班、鮑魚、扇貝、象仔蚌、脆肉腩、牛肉、各類丸同餃!果然係同佢哋嘅預期一樣,勁大份量嘅食物!我哋有幫手切蒜頭辣椒芫荽蔥!溶咗好大個鑊做湯鍋!好勁!食到超級飽!海鮮都好靚好新鮮!正!









 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...