星期日, 9月 19, 2021

嗇色園一百周年花燈廟會




今日行過黃大仙廟,見到佢好熱鬧,原來有花燈廟會,我又入去八卦下!呢度分咗兩條隊,一條隊係會玩遊戲,所以果條隊好長,另一條隊純粹睇花燈,咁我就排短D果條!😅😅

今晚好熱鬧,好多人,加上天氣好熱,又有微雨,所以人迫人嗰陣好大陣臭汗味!🤭🤭 往年唔覺有花燈廟會,定係我冇留意 👀,適逢嗇色園一百周年,廟入面周圍都係花燈,有唔同嘅主題,入口有兩條龍,唔同嘅位置有十二生肖,個個都好忙影相影相📷📸,我見到有D着漢服嘅女仔,佢哋都係講國語,因為國內都好流行着漢服,特別係中秋呢啲日子,不過睇到都覺得好熱,雖然佢哋係好薄嘅質料,但係始終30幾度着,見佢哋都手持風扇仔,應該都真係好熱!沿住水池行過入去,又有樓梯要上,上到最頂就係黃大仙像嘅花燈,點解大仙個手勢好似怪怪………….🤭🤭 

我睇咗一陣就走,因為開始有微雨,而且實在太熱了!🥵











 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...