星期二, 8月 24, 2021

中環街市








中環街市終於完成咗活化工程,昨日正式開幕了,今日就過去睇吓,從來未入過呢個街市,因為佢長時間都係空置及封閉左!都想睇吓裏面係點樣!

街市樓高三層,我由皇后大道中嗰邊入口入去,街市入面好熱鬧,好多人同我一樣趁熱鬧 😄,個個都企喺樓梯度影相,因為呢個街市最出名係嗰條樓梯,街市入面大部份地方都係將原有嘅裝修翻新左,包括呢條樓梯,唔容易影到一張冇人嘅相!😅 呢度仲保留左部份以前嘅檔口,改裝成為商店,所以D商店都唔係好大間,呢度有一D食店,大部份都係一個檔口咁大,主要都係做外賣,或者要符合中環區午飯時間D人匆匆忙忙要拎走,都有位置俾你坐低或者企喺度食,亦都有一兩間好似餐廳咁樣,值得一讚嘅係洗手間設計比較新穎!

呢度其中一間最大嘅商店,叫做 SL…OWOOD ,主要係賣一D比較環保嘅嘢,有食物同埋家庭用品,而且有賣麵包,佢嘅食物係鼓勵你用可重用器皿盛載,不過佢都有D紙袋俾你裝,你揀完食物之後,自己在紙袋上面寫返產品嘅No. 同埋重量,然後去俾錢就得喇!食物嘅選擇都幾多,主要係粉麵米、果仁、糖鹽、麵粉、乾果、香料等等,我揀咗一款意粉同三款麵,仲有素肉乾同開心果,下次再買其他試吓!








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...