星期三, 7月 28, 2021

㒰堂茶聚











好耐好耐冇去飲茶,今日經過呢間食店,呢間食店都開咗一段時間,一路都未去過,今日見冇乜人,自己又想食點心所以試吓!

餐牌同一般酒樓差唔多,選擇都唔少,揀左杏汁白肺湯、蝦餃、菜餃、牛肉生煎包,我唔飲茶,驚今晚瞓唔著,但係見佢地竟然有咖啡!所以叫左杯飲😅 因為好耐冇食點心,所以食得好開心,一路食一路傻笑🤣,店員見我食得咁開心,問我係咪好好味?我話係呀😄

點心都唔錯,咖啡亦出乎意料之外好!最後叫多個甜品,係茶棵,甜品就麻麻地,店員服務好好,下次再嚟食過!






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...