星期五, 6月 25, 2021

Grind size





又放大假,前兩日玩完運動電競,呢兩日都好好瞓,今日瞓到好晏先起身,起咗身之後喺屋企摸咗好耐,先至出去搵食!😅

原本想去尖沙咀,但係前兩日先去完,所以轉左去旺角,行去女人街睇吓有冇一啲新開嘅餐廳,因為而家女人街好多檔口冇開檔,條街變咗冇遮擋,可以睇到兩邊嘅舖頭,下下見到呢間餐廳,佢門口出邊嗰幾檔小販都冇開檔,好清楚睇到成間舖頭,我諗應該開咗唔係好耐,因為都好新淨,同埋之前行過唔見!

店入面大概有六七張枱,有幾張望向街嘅高櫈,呢度有樓上,但我冇上去睇,見到有啲人抱住隻狗入嚟,都係坐樓上,可能樓上係可以帶狗狗入座,睇吓個餐牌都幾多選擇,主要有D小食、意粉及漢堡包,我叫咗個漢堡包,同埋一杯 Dirty !漢堡包入面D肉有D雞軟骨,口感幾特別,但係個味就麻麻哋,而且個醬都幾都多,對我來講就比較 heavy 😅仲有好大份薯條,我只係食咗幾條,食飽就走喇!跟住就去信和行吓街,再去朗豪坊行吓,消費吓振興經濟!買咗個富士山袋🗻,同富士山杯🗻🥃,我本身有一個富士山杯,見到佢呢度有一個同我果個一模一樣只係細 D size,所以買埋佢!😆









 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...