星期三, 6月 23, 2021

飯局主場 - 第廿四回
















今日相約好友玩足一日,首先去食午餐,原本想去心儀嘅意大利餐廳,但係冇位,等咗半個鐘頭都冇,所以去咗對面另一間餐廳,呢間 Harbour-side grill ,我之前嚟過,今次再嚟食個lunch,我哋叫咗lunch set,每個course都有三個選擇,我哋就揀晒三樣嘢,要加錢嗰啲都唔揀,除咗龍蝦湯,因為大家都想飲,然後一齊share食主菜!

食完飯就匆匆忙忙趕去戲院,因為今朝好友遲到左45分鐘,所以搞到我哋好匆忙,去到戲院去埋廁所啱啱好開場!今日睇無聲絕境2!


睇完戲我哋去玩運動電競!呢間 AME Stadium 運動電競館,去年九月已經開,剛剛開果陣,我哋就已經想玩,話去玩到講咗兩次,今次終於玩得成!我哋因為驚自己體力未必應付到,所以揀咗新手體驗賽,價錢$140可以玩兩款遊戲,如果單玩一款遊戲要$100 ,有四款遊戲俾你揀,有踩單車、騎馬、划艇同埋拳擊,而有部滑雪機係另外計錢,淨係玩呢個機都要$140 ,我哋見到佢多咗一部機,係健身嗰種,有兩條好粗嘅繩,我唔知嗰種叫做乜嘢,總之係要好大體力先至玩到嘅一個遊戲,我哋就玩唔到,我哋選擇左踩單車同埋騎馬,因為好友打完針兩日,隻手冇乜力,玩唔到划艇,拳擊我哋就冇興趣,所以就揀單車同騎馬,先玩單車🚴🏻‍♀️,呢個遊戲都唔係好吃力,因為我都好耐冇踩過單車,絕對唔係想像中咁辛苦,個場景係由灣仔踩去中環,中間仲要好似玩Mario咁,撞D閃電同埋盒仔去加能量!跟住就玩騎馬🏇,騎馬係VR,要帶眼罩,個場景係沙田馬場,VR 睇個場景係靚好多,我哋要喺沙田馬場跑一個圈,呢個係頗為吃力,因為要有少少深蹲咁嘅姿勢,唔係真係坐喺隻馬上,同埋要不停chok馬頸!不過都幾好玩,可能因為我跑第一😏😆不過真係攰,我對腳就唔係好攰,但係個胃就有啲痛,可能好少用呢個位用力,所以個胃好似抽筋咁!而佢哋兩個就話隻腳好攰,我哋休息嘅時候睇人哋玩滑雪機🏂,呢個我好想玩,不過佢哋覺得好難,下次或者我自己嚟試,整體來講都幾好玩,不過我留意到當有人玩完部機之後,佢哋係冇消毒,或者好馬虎咁消毒,呢樣就真係做得唔好!如果真係懶清潔,就建議比即棄手套我地戴好D!




玩完之後,又行返過去海港城,因為我哋諗住去City Super買嘢食去我屋企食,試埋我哋之前買嗰兩支酒,我哋買咗海膽、韓牛牛扒🥩、牛油果雞肉沙律🥑、三文魚薯仔沙律🥔、香橙南瓜沙律配咖啡汁,原本想買D生果,但係發覺呢度啲生果貴得好誇張,以前都冇咁貴,一包晴王提子要過千元,實在太貴了,所以冇買到,跟住我地就call的士去我屋企!

返到屋企,先食咗一D即刻可以食嘅嘢先,我哋食海膽唔記得咗買紫菜,於是我攞之前買嗰D意大利餅仔伴海膽食,佢哋話個餅仔都幾好食,我都覺得呢個餅仔係可以食唔停口!期待已久嗰兩支白酒,試試第一支,失望!🤦🏻‍♀️第二支,一樣咁失望!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️可能真係吹捧得太誇,完全唔好飲,唯有留返下次用嚟煮意粉😅 跟住就煎牛扒🥩,燒紅左隻pan,一面煎分半鐘,另一面就煎1分鐘,比五成熟生咗少少,分半鐘嗰邊就有少少焦,不過都好食,韓牛始終係肉味重!我食完嘢我哋吹吓水睇吓電視,可能今日玩咗一日,大家都好眼瞓,所以坐多一陣就走,今晚大家都會好好瞓!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...