星期五, 6月 11, 2021

泰.夯蝦 (荃灣)





好友S 生日,四人行去食燒蝦,之前去過尖沙咀嗰間,覺得店入面空氣唔係太流通,唔知呢間會唔會好D!

夜晚突然間傾盆大雨,仲黃色暴雨添,好在有帶遮,我哋訂咗枱,上到去稍等一陣就可以入座,呢度因為係任食,所以要分時段,今晚都好多人,應該都滿座,我哋坐低之後覺得好熱,見到頭頂個冷氣冇開着,所以叫職員開咗佢,開咗就好D,我哋呢個時段嘅人入晒坐之後,大家開始燒烤,就發覺煙霧離漫!非常之大煙,都係抽風系統唔理想,燒烤嘅時候發覺個爐好大火,但係燒好耐先熟,我諗係因為有個冷氣吹住,但係唔開個冷氣就會好焗,所以大家都想快D燒完就走,因為太大煙😶‍🌫️,同埋太熱!🥵

食物方面主要都係食蝦🦐,當然佢有其他食物選擇,一坐低已經俾咗碟肉我哋,但係肉嘅質素真係差,所以我哋都只係燒咗幾片試吓,另外,燒咗D貝殼類食物🦪,食埋個蛋糕就走啦,大家異口同聲都話呢間冇下次🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻🙅🏻‍♀️







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...