星期五, 5月 21, 2021

Mokumoku Yakiton































之前睇電視介紹呢間食日本串燒嘅小店,今日去試一試佢,店入面嘅地方都幾細,計埋我哋只有兩枱客,呢度嘅名物係豬肉,不過我哋都係叫咗一、兩串豬肉,其餘叫咗牛舌、羊扒、雞翼、鱔等等,食物嘅質素唔錯,全部野都係即叫即燒,呢度仲有自家製嘅梅酒,亦都有菠蘿酒、芒果酒之類嘅水果浸酒,我哋叫咗杯梅酒試吓,不過我覺得麻麻地,所以最後都係飲返其他飲品,整體來講呢度食物質素係幾好,當然價錢亦都係貴咗少少,餐廳嘅格局都好似日本D居酒屋咁,不過店員就冇喺日本D人咁友善!😅











 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...