星期三, 5月 12, 2021

新港 + 榴槤團






又到好友K生日,三人行去咗新港打邊爐,我哋叫咗原條鱆紅魚、赤貝、蟶子,火鍋只係叫咗牛肉、鮑魚同埋菜,已經食到非常之飽,今次都唔記得咗買蛋糕,如果有買就真係食唔落,食飽之後我哋就行過去果欄,為咗要食榴槤,就要行吓消耗一下,去到果欄見到有干腰,買咗個六磅重,但係D肉唔係好多,跟住攞去我屋企食,呢個榴槤好好味,我哋為咗食榴槤今日特登唔飲酒!成個榴槤只有五舊肉!好味嘅榴槤通常都唔夠食!頭先明明話好飽,食起上嚟都覺得唔夠!😅

食完飯我哋喺度傾偈,講起之前去歐洲,好友見我屋企有幾個歐洲買返嚟嘅小型牛鈴,好友話佢上次冇買到牛鈴,因為好貴,我就話記得唔係好貴,而我屋企果兩個仲有價錢牌喺度,俾佢睇吓都係幾蚊歐元,當其時嚟講七算都係幾十蚊,可能佢當時睇錯價錢🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...