星期二, 4月 20, 2021

Womanboss







相約好友又去深水埗食嘢,去咗呢間餐廳,餐廳樓高兩層,有一半地方係買衫同飾物,另一半係餐廳,有個位置擺咗D威士忌,應該係售賣的,我早過朋友到步,所以才先坐低等佢,等緊嘅時候見到隔離枱有人帶咗隻貓嚟好得意所以同佢影咗張相,影緊相嘅時候朋友就到啦,我哋叫咗兩款意粉,一個蒜蓉粟米芯鮮雜菌扁意大利麵,同埋香辣蕃茄阿根廷紅蝦扁意大利麵,我就叫咗一個湯飲,另外一人一杯咖啡!食物嘅質素都唔錯,份量比較細,咖啡都好飲!

我哋走嘅時候經過旁邊有間餐廳,應該都係新開嘅,不過就好爆場,下次再嚟睇吓有冇位!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...