星期一, 4月 26, 2021

文記火鍋




同事移民去加拿大,過去同老婆仔女一家團聚,我哋就同佢食返餐Farewell,去咗大圍食火鍋,呢度附近好多食肆,呢間有樓上,我地坐樓上,由於有限聚令,我地要分枱坐!

呢度都係同一般火鍋店冇乜大分別,食材都係咁上下嘅嘢,牛肉都唔錯,其他食物都係一般大路嘢,我哋志在聚下,因為都差不多年半冇咁多個人聚埋一齊食飯喇!我哋夾份買咗隻智能手錶送俾佢,佢收到都好開心,我哋都好唔捨得佢,始終都一齊做嘢都咁多年,希望佢過到去生活愉快,身體健康,開開心心!













 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...