星期四, 3月 18, 2021

香江花月










好耐冇同呢一班好友食飯啦,上次已經係12月初嘅時候,今次約出嚟食飯,一定要搵間正嘢食下啦,喺網上搵到呢間火鍋店,聽講話店主豪花二千萬裝修,睇相見到D裝修好靚,所以就去試一試佢!

我哋訂咗枱6:30 pm,最早嘅時段,所以去到冇乜客,店員都好熱情招待,仲叫我哋周圍影吓相,我哋梗係去影佢果個”偽 Team lab” 😆 其實佢係一間房,裏面擺咗好多圓形嘅裝飾,而且有好多塊鏡,加埋燈光效果,真係有D似日本嘅 Team lab ,只不過地方係細好多,除咗呢個偽 Team lab 之外,店入面有好多古董擺設,所謂嘅古董係一D幾十年前嘅舊嘢,例如人手撥號嘅電話、舊式電視機等等,店入面嘅裝修真係好靚,睇得出用料係唔錯,而且地方都幾大,仲有兩間房, 部分卡位亦都非常之寬敞!所以我哋狂影相!😂😂

影完一輪坐低就先來個welcome drink ,係荔枝特飲,小小嘅杯入面有一粒荔枝肉,飲完見個杯底有條立體魚,幾得意,之前在某間日本餐館都見過,跟住睇吓個餐牌,餐牌一樣係好靚,其中個日本牛乳鍋,有兩朵用牛乳湯做的白色花🌹在鍋中間,非常之靚,平時食火鍋好少會揀牛乳湯底,因為覺得牛乳同火鍋好似唔係好夾,但係為咗呢個咁靚嘅火鍋湯底,就即管試一試佢!個湯底其實係剛剛開始食嘅時候,有少少奶味滑身D,跟住D湯吸左肉味就完全冇晒奶味,味道同普通湯底差唔多,另外佢仲有一個牛肉拼盤香江拼,放在一個圓形嘅盤上,剛剛好套喺個火鍋嘅邊,拼埋個火鍋一齊好靚😍😍😍😍,基本上枱枱都會叫呢個,一來食得火鍋嘅多數都會食牛肉,二來配埋一齊真係好靚!佢先上咗個火鍋同埋個牛肉俾我哋先,可能都知個個客都要影一輪相,我哋當然唔客氣啦,連平時冇乜影相嘅男士們都影埋一份!😆😆

除咗牛肉我哋仲叫咗半隻雞、響鈴、脆骨腩等等,呢度飲品都好有特色,我哋叫咗一杯蝶中花、鳯琉香、瑰洛月,三款飲品嘅造型都好靚,佢有得揀要唔要酒精,當然係唔同價錢啦,有酒精就貴少少,果杯鳳琉香,會即場整個波波喺上面,都幾得意,而杯瑰洛月我個人覺得甜咗D,食物方面,個牛肉拼盤嘅質素唔錯,D牛肉好淋,好好味👍🏻👍🏻  呢度嘅食材質素都幾好,店員嘅服務都好殷勤,一定要再同其他朋友嚟食!











 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...