星期五, 3月 19, 2021

鮨三川




上次食過一次之後,好鍾意呢間壽司店,今次約埋好友一齊食,原本訂枱上星期,但係冇位book唔到,所以訂咗今日,餐廳係分咗兩邊,今次坐另一邊,壽司嘅款式大致同上次差不多:

愛女魚配梅子醬
金線鯛(日本紅衫魚)
帆立貝竹炭鹽
深海池魚配柚子胡椒
依左木(上面有D類似薑芽碎)
牡丹蝦
鮮鯖魚
赤身醬油漬
北海道銀鱈魚
大拖羅
三文籽
海膽

今次唔記得追加其他壽司,例如赤貝、白子,今次個師傅有同我哋傾吓計,應該話係聽到我哋講嘢,都會加入話題,因為呢邊好靜,另外有兩台客喺我哋旁邊,兩個女仔同埋一pair 男女,佢哋都冇乜傾偈,或者係好細聲,上次坐果邊就好嘈,應該係有一大班人,喺度高談闊論,所以好嘈!兩個好友都話呢間好食,冇介紹錯,因為之前介紹好友去雲壽司,我最近去過覺得佢質素差咗,但係唔記得同好友講,佢上星期走咗去試,都話覺得麻麻地!不過如果佢原本係想來呢間,就係因為訂唔到枱先至過去雲壽司🤦🏻‍♀️


 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...