星期一, 2月 22, 2021

迪士尼樂園第三次重開




我迪士尼第三次關門之後上星期五已經開返,不過我哋今日先至得閒去,食完野入園,今日好似都幾多人,我哋先去商店行吓,跟住走去玩Iron Man,好友猛咁話眼瞓,我哋跟住去咗睇城堡故事展,睇完出嚟在門口的長凳坐一陣,好友極速瞓着咗,所以我由得佢瞓半個鐘,到佢自己醒,呢個朋友好搞笑,成日好似小朋友咁,會斷電🔌,要俾佢叉叉電先食先至得🤣

跟住我哋就去小鎮大街,因為有表演睇,係一D燈光投影效果,再加米奇出嚟唱咗一陣歌,完咗我哋再去行商店買野,我買咗一套碗,跟住就走啦,因為今日都幾晏入去,所以好快就天黑,跟住出返去青衣城,去咗樂天王朝食小籠包上海野,好味!







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...