星期三, 2月 24, 2021

南昌公園/荔枝角公園




最近天氣開始回暖,街上面好多樹都開左花🌺🌼🌹🌻🌷,有幾個公園都開咗好多花,其中一個係南昌公園,我又去趁下熱鬧,第一次去呢個公園,佢最出名係黃花風鈴木,其實呢種花,在我屋企附近都有幾棵,我諗住南昌公園應該大D同埋多D,所以去睇吓,呢個公園都唔算好大,都幾多人喺度影花,除咗黃花風鈴木仲有其他花,當然種類唔多,而最多人影嘅黃花風鈴木D花都係喺樹上高,都幾難影到,就算垂低嘅花都唔係好近,所以影出嚟嘅效果都唔算太理想,影相嘅時候我見到有D細棵嘅樹,有少少花喺樹上垂左落嚟,有D大媽好冇公德心,將D花拉低嚟影相,真係驚佢地拉斷樹枝🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️










影咗一陣相,就走喇!去咗地鐵站上蓋嘅V Walk商場都行咗一圈,第一次去呢個商場,原來呢個商場都唔係好大!搭地鐵走嘅時候經過美孚站轉車,望到出邊有個公園,又去睇吓有冇得影吓花,呢個荔枝角公園好多時古裝電視劇都喺呢度拍,我就第一次嚟,呢度冇乜花好影,影咗少少相就走啦!

夜晚返到屋企睇電視,見到新聞報告話 K11 Musea 名潮食館有小型爆發,仲要係我同朋友去果日,嚇到我哋即刻互相聯絡,同埋相約明天去做檢測!😣





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...