星期二, 12月 08, 2020

飯局作客 - 彩雲邨



疫情下,想成班人一齊食飯,就只能夠在屋企食,今日本來想去我屋企煮飯,但係我冇假放,改咗去好友屋企食,之前都去過佢屋企一、兩次,都好耐冇去過喇,今次因為佢哋嘅細仔生日,所以一齊慶祝吓,好友一早買定餸煮好等我哋,一上到去就差唔多可以開餐,佢哋玩左陣遊戲機先至食飯,今晚只係煮咗四個餸,不過都夠食,因為仲有蛋糕,成班人簡簡單單食返餐,只求大家健健康康,開開心心就夠喇🤗



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...