星期三, 12月 02, 2020

極上帝王水產




食完Tea 冇幾耐,約咗好友去旺角食日式放題,因為好友生日,呢間係樓上店,店入面嘅格局都頗為逼,疫情之下佢地當然冇滿咗啦,限聚令之下,每枱只能夠坐兩個人,我哋四個人所以分左兩張枱,當然個距離唔係好遠啦,加上店入面冇乜人,可以大聲D傾計!

我哋都叫咗唔少嘢食🍣🥘🍲🦪🍢,因為三位男士都好食得,我就只係食咗少少野,食物嘅質素就麻麻哋,因為呢間個價錢都幾平,而且旺角區果D樓上日式放題質素都係咁上下,食完嘢我哋仲去行咗一陣間街,好友就會合佢女朋友,大家第一次見面,約好下次一齊出嚟食飯!






 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...