星期一, 11月 30, 2020

香港廸士尼15週年 - 夢想所在 奇妙15載






再同好友 F 去廸士尼,上次去太多人呀,加上城堡🏰上次未開, 21號果日正式開左,我哋係得今日有時間去,所以今日去睇吓個城堡入面有D乜嘢!在青衣食完野就入去,今日都唔係好多人,門口已經有D正式嘅15周年裝飾1️⃣5️⃣,之前都奇怪點解15周年冇大搞,原來要等埋個城堡,商店街都多咗好多15周年嘅產品,不過都未能夠吸引到我哋買,因為都唔係話好靚,我哋反而買咗一個頭箍,因為見佢閃令令好靚,在商店街行咗一個圈,就要去城堡睇吓,我哋在城堡外圍影咗一輪相,擴大左嘅城堡,加咗13個公主嘅特色在塔尖上,我哋一路搵每個塔尖嘅圖案代表邊一個公主,突然間見到有巡遊,即刻走咗去睇巡遊,呢個巡遊比平時嘅細型好多,都叫做有得睇吓啦,所以個個都衝晒過去睇,巡遊冇停低,一路行到尾,所以快速影完相就行返去城堡,繼續頭先未睇完嘅城堡裏面!

城堡裏面只有兩個室內地方,一個係同公主影相嘅位置,另一邊就係珠寶店,城堡嘅入口果邊係一個升降舞台,後面出去果邊就有13個代表公主嘅花圖案,同埋柱上面嘅雕刻,亦間中有D閃令令嘅效果,牆上面有D QR code,掃描QR code有林嘉欣把聲聲音導航,我地有排隊入去睇公主影相個位,因為而家冇得同公主影相,呢個時間有冇公主俾你遠距離影相,所以只係影下個房就走,珠寶店叫做入去望一望,因為有個足金嘅阿拉丁神燈、玻璃鞋、美女與野獸果朶玫瑰,所以都會影吓相!

睇完城堡就去睇奇妙夢想城堡故事展,展覽左成個城堡嘅設計、用料、建造過程嘅影片、每個塔尖嘅圖案模型、成個城堡嘅模型、每個公主嘅故事等等,我哋都睇咗半個鐘,因為要慢慢睇,同埋有13個公主咁多,呢個展覽都好值得睇,我相信佢只係會展出一段時間,睇完展覽出嚟見到城堡升降舞台有表演,當然要睇吓啦,係一場聖誕歌舞,睇完我哋又去玩Iron Man,入到去竟然冇人,去到等入場嘅時候先開始有幾個人入嚟,原本諗住會包場添,玩完Iron Man出嚟,見到原來聖誕樹🎄果邊有亮燈儀式,有少少煙花🎆,我哋只能夠離遠睇,不過見到有煙花睇都好開心!當然唔少得飛雪嘅效果啦!❄️

我哋行多一轉商店小鎮大街,跟住就走喇!走嗰陣睇新聞見到兩個樂園又要關門喇!😨星期三開始關閉兩星期😔好彩講得切今日去咗,如果唔係又要等到聖誕先,到時可能銀咭都入唔到喇!🤦🏻‍♀️




















 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...