星期六, 10月 31, 2020

金色不如帰 (又一城)

 








之前在商場見到佢裝修緊,話10月開,去到10月尾終於都開咗,今日雖然係假期,都試吓等吓位,因為通常一個人都有機會有位!取飛後見前面有4個一人飛,等左大約五分鐘已經有位,因為前面幾個號碼取飛後沒有等,所以有單丁位就到我!

店入口是圍住廚房的Bar 檯位,入面有卡位和四方枱,見到一個大大隻的店員,講嘢聲大大,安排坐位好有效率,好快手咁指揮工作,感覺好快安排到坐位比人,又同小朋友 social 吓,好勤快!👍🏻

餐牌上湯麵選擇不多,一如日本人那份專注,麵只做一款貝汁,只有醬油同鹽味嘅分別,麵嘅配料有低溫慢煮叉燒同埋三層肉,湯底係三重湯底,包括有蜆湯、豬骨清湯、魚清湯,另外有黑松露醬同埋牛肝菌碎加牛肝菌油,湯底都好清甜,我覺得配牛肝菌好味一過黑松露醬,除咗麵仲有飯食,都係用返佢湯麵果衛低溫慢煮叉燒同埋三層肉,另外有款牛舌飯,小食嘅選擇相對多,有餃子🥟之外仲有豆腐、沙律🥗、炸物🍤之類,其實淨係食一碗麵🍜都好飽,我仲加咗味玉,食埋餃子飲埋野!好飽!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...