星期五, 10月 30, 2020

5019 Premium Factory























































































今日相約好友上山頂行吓,約咗去中環食個lunch先,原本想去試吓今日新開嗰間 Bake house ,門口大排長龍,兼夾冇堂食!所以去附近行吓睇吓有冇其他嘢食,最後去咗呢間食漢堡包!🍔

店入面沒有人客,就只有我們三個,我哋叫左一個 BLT burger、一個漢堡扒、同埋一個三文魚牛油果飯,份量都幾大,好在有兩個好食得嘅男士,就唔會食唔晒D嘢!每個餐都有沙律同埋湯,漢堡扒同漢堡包個牛肉都好相似,三文魚就落咗醬油,所以幾樣野個味道都好食,漢堡包跟咗一大份薯條,其餘漢堡扒同埋三文魚都有飯,我就冇食到飯,佢哋兩位就一人一個飯清晒!食完嘢我哋就出發上去山頂!

我哋行過去纜車站,見到纜車飛而家都有特價,另外如果港人身分證有P E A K 其中一個英文字母,都會有半價,折實只需要$49就有一套來回車票,真係好抵,仲送咗幾張優惠券,主要都係食嘢同埋買嘢,想到去其實都冇乜嘢睇,只不過係好耐冇上嚟,所以上嚟望吓,因為對上一次嚟仲係好多遊客,今次只有港人,所以靜好多!我哋又上去觀景台睇吓風景,又去影下3D相,基本上我哋係冇乜消費😅,只係買咗三杯飲品!🥤🥤🥤

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...