星期五, 8月 07, 2020

古早味蛋糕














呢半個月整第四次古早味蛋糕,因為之前果三次都唔滿意,亦都可以話係失敗,綜合三次失敗嘅經驗,我覺得主要係個油溫嘅控制出咗問題,之前參考過好多個食譜,個油溫對比較高,最少都70至到88度,我覺得油溫太高令到雞蛋會熟咗,令到蛋漿有D一點點嘅深黃色,但係亦都試過等佢凍咗先至落蛋黃,降低油溫都有同樣嘅情況出現!因為我係轉用咗菜油同埋羅漢果糖,我相信呢兩個材料應該唔會有影響,好多食譜都係用橄欖油、植物油、牛油,因為唔想太Heavy,所以轉左用菜油同埋羅漢果糖,可能唔同嘅油,唔同嘅油溫亦都有影響,既然三次都失敗,我就100% 跟足原著食譜去做,即係用牛油同埋白砂糖去做,其實我諗糖只會影響個甜度,不過我咁岩用晒羅漢果糖,所以就用上白糖,今次亦都跟另一個食譜去做,份量大致上係相差無幾,今次跟 YouTube 入面嘅 Emojoie cuisine 食譜去做,我將佢個食譜份量減半:


古早蛋糕(六吋模)
雞蛋三隻🥚🥚🥚
麵粉 50g
牛油 50g🥛
牛奶 50g🧈
糖 50g
雲呢拿精油數滴

我通常先裁左牛油紙,放落個模度,然後量好所有食材嘅重量,準備好之後就開始做,首先雞蛋將蛋黃同蛋白分開,蛋白放喺大碗準備陣間要打發,蛋黃放在小碗待用,牛油加熱至溶化,溫度係50度,將牛油溶液倒落麵粉度,攪勻之後加牛奶,攪勻再加蛋黃,攪成蛋漿,然後去打蛋白,糖分開三次加落蛋白度,打到蛋白企身,就可以勻和蛋漿,咁就可以焗喇,用水浴法150度焗80分鐘,我諗溫度都係偏低咗D,因為我見好多食譜都係160至190度,果然出嚟個顏色係淡咗D,不過裏面就好鮮黃色同埋氣泡比較多, 都做到個效果,都滿意!😌






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...