星期三, 7月 15, 2020

Dear Lily

























早幾個星期,相約好友F和J 去淺水灣酒店食晚飯,但係因為疫情嚴峻,上星期突然爆發第三波,每日都有幾十人確診,早兩日政府就宣佈收緊限聚令,唔遲唔早剛剛好今日開始,晚六朝五不設堂食,無奈取消咗個booking,原本想改下午茶,點知佢又full Booking !

去唔到淺水灣,就改咗去中環,我地去IFC行左陣先,一路睇吓有冇D乜嘢好食,睇咗幾間都有D興趣,最後上到4樓見到之前去過嘅呢間 Dear Lily,見佢都有下午茶,就去呢間啦!下午茶嘅價錢都好平,兩位都係$298,每人都係百零蚊,上次來覺得呢度好靚,今次覺得佢比上次細間左,因為佢好似加咗D枱在路中間,最重要係食物嘅質素真係麻麻地,上次食午餐都覺得唔錯,今次下午茶真係好普通,可能換咗個廚師! 鹹點只係有三文治,四種唔同麵包同埋餡料嘅長條型三文治, scone 都整得唔好食,甜品亦都唔好,其中一件朱古力味嘅甜品,我地都唔知係乜嘢嚟,因為佢溶晒,個樣好核突,所以我都冇食到,我地每人叫咗杯咖啡,個拉花都拉得好差,不過收你百幾蚊一位,質素都唔可以期望太高!🤦🏻‍♀️

頭先我地坐低咗,叫嘢食嘅時候,好友J同我哋講,佢上星期去過慈雲山果間好多人確診嘅溫莎餐廳........😳😨😱🤦🏻‍♀️




1 則留言:

crystalcake 說...

OMG...她不適合約你們吃飯啊!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...