星期一, 7月 06, 2020

飯局作客 - 火鍋






















又去好友屋企打邊爐,每次好友都會去街市買晒海鮮,仲洗乾淨晒,我地都好準時人齊,到差唔多ready嘅時候先發覺唔記得整個湯底😅,不過都好快趣搞掂,因為開盒雞湯煲滾就得喇!今晚海鮮有蝦、扇貝、脆肉腩、象仔蚌、唔少得牛頸脊,好友食開呢一隻牛頸脊在佐敦買,好好食,下次可以再去呢間買!

食完飯,好友突然攞出一支響17年威士忌,既然佢攞得出嚟,我地就飲下啦,每人斟左半杯,一路飲一路傾偈,而家一支響嘅價錢都唔平,在日本都買唔到,其實唔係買唔到,只係機場先至有,而且價錢貴咗好多,老實講我自己唔識得品味威士忌,所以都唔識得佢係咪真係值咁貴,我只係覺得以前呢隻酒係好平,可能因為好抵飲而有咗口碑,所以就出名左,令佢越嚟越貴,加上話停產左有年份嘅響,就令佢更加貴!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...