星期六, 6月 27, 2020

蘭王雞蛋





















前日去西環食飯嘅時候,順便攞埋人地幫我在西環卑路乍街果間新利欄買的蘭王雞蛋,呢隻日本雞蛋,據講可以生食,在香港唔係咁多地方有生食用嘅日本雞蛋,盒上面有D日文字,應該係話可以生食,不過我都唔係就咁生食,因為在網上參考左人哋嘅介紹,用味醂同埋醬油去浸個蛋黃,味醂入面本身有酒精,加埋醬油去浸嘅做法,有D似溏心蛋做法,只係直接將蛋黃浸落去,做法都好簡單,只係將味醂 + 生雞蛋專用醬油,用 1:1 嘅比例,份量足夠浸到蛋黃就得喇,一次過浸左四隻蛋黃,放入雪櫃浸佢二十四小時之後就可以食得!

浸左一日之後,個蛋黃變得更深色,生雞蛋一定要配白飯,所以,雖然今晚唔係好想食飯,都煲咗少少飯去送雞蛋,個醬油我覺得鹹咗少少,但係個蛋黃都好好味!一次食咗兩個,留返兩個第二日食!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...