星期五, 5月 29, 2020

墮落花 The Fallen



雨來自毒品世家,自小由父親教導製毒,但長大後突然失蹤了廿年,直至父親去世,再回來打理家族的毒品生意,同時周旋在父親的養子,和父親的老拍檔時間,亦被警方控制,自己本身亦都有毒癮,經常都依賴毒品去逃避現實.....!

將套戲女主角溫碧霞攞咗最佳女主角,我個人覺得演技唔算好出色,係咪好大突破都唔敢講,因為我都唔知佢近年拍過D乜嘢戲,反而我覺演得唔夠放!反而另一女角陳漢娜吸引到注意!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...