星期三, 4月 08, 2020

飯局作客 - 牛扒餐

















上星期約咗好友今晚在家食牛扒餐,其中一個好友J 今日放假,所以一早去買定嘢食,準備定嘢,跟住我就買咗兩罐龍蝦湯罐頭,因為好友整咗蒜蓉包,想配過龍蝦湯,所以叫我買埋上去,上到去佢已經慢煮好韓牛牛扒同埋羊架,整埋蒜蓉包同埋薯蓉,仲有一塊和牛牛扒,等好友 F 收咗工,差不多到步嘅時候,就開始煎牛扒同羊架,同一時間焗爐焗薯蓉同埋蒜蓉包,返到嚟啱啱好開餐,好多嘢食,三個女人食咁多嘢!再開埋支菠蘿酒同埋梅酒飲,今次我哋自己整嘢食,冇男士去煮俾我哋食,都一樣煮得好好食!自從好友F 同男友分手後,大家再見亦算是朋友,因為F仍然居住在前男友的家,而前男友就搬到自己母親的家住,不過最近好友 F 被前男友趕走,要他今個月內搬走,所以大家關係就冇以前咁好,而好友F 亦都要準備搬家,相信她搬走之後,與前男友不會再有往來,日後將不會再有四人行了!實在令人可惜!不過佢做得出趕F 走,都預咗有咁樣嘅結果!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...