星期五, 3月 13, 2020

古珐蛋糕





















相約好友到新蒲崗食晚飯,但係因為冇位,改咗去九龍城食,上次喺九龍城見到呢間蛋糕店,係近期熱賣嘅古早味蛋糕,店門口有個顯示屏,顯示嚟緊幾點鐘有乜嘢味道出爐,好友來到的時候也好有興趣食,所以我哋諗住買一盒,我哋去到嘅時候仲有10分鐘出爐,所以我哋就等,呢個鐘數啱啱出爐嘅係肉鬆蛋糕,雖然想食原味,不過肉鬆其實都係原味加咗肉鬆,一樣食到原味嘅味道,差唔多夠鐘嘅時候,因為啱啱有蛋糕出爐所以好香,會突然間多左好多人,所以佢一底都好快賣晒,我哋買咗一盒,然後一齊行咗去Starbucks食,每人再買一杯嘢飲,個蛋糕因為新鮮出爐,所以好香好好味!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...