星期五, 2月 21, 2020

北海道牧場





















每星期都會去油塘大本營,多數去會去呢間餐廳度食飯,離別在即,食埋呢次唔知幾時會再來油塘,因為冇乜嘢都唔會嚟呢度,呢度有幾樣野都好啱我食,有北海道3.6牛乳炒蛋,仲有D日式咖喱,不過我多數食炒蛋飯,因為都唔係特別喜歡成日食咖喱,原本食完飯想飲杯咖啡慢慢坐下,不過隔離枱有個男士似乎係有傷風感冒,不停在包雲吞,後來更打了一個大乞嗤,雖然他已經立即行出店外,但係在店內已經打咗一個大乞嗤,嚇得我匆匆離開,而家呢個疫情,就算傷風感冒都唔好啦!其實佢有病就唔應該出街食嘢,因為餐廳入面個個除低口罩,係最低設防,就算係普通傷風感冒都好容易被傳染,有時都擔心自己會唔會中咗武漢肺炎都唔知,都驚傳染俾人,因為始終潛伏期都兩個星期或以上,希望疫情快D過啦!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...