星期一, 1月 27, 2020

小漁港海鮮舫





















年初三,相約好友去食飯,往年我地都係年初一食,今年夾唔到初一,所以初三先食,有兩個唔出嚟,因為驚有菌,其餘都冇帶小朋友,都係怕肺炎!我地去左太子呢間食蒸海鮮的,因為佢哋今日先開工,今日先打去訂枱,開頭話冇位,後來又話有人取消,所以有位!























位置有小小隔涉,近住雷生春,佢隔籬左右都冇店開門,可能未開工?只有對面大大間惠康!進入店時,店員要求人客先量體溫,話有發燒就不招待,都好嘅!大家安心D!呢間店好新淨,應該開左冇幾耐!店内樓底很高,枱不算多,主要係圓枱,大約8-10張圓枱,幾個卡位,基本上D枱要四人以上,兩位可能都會比個卡位你,店內佈置有D老舊香港既畫同裝飾品,餐牌未常簡單,一個$298餐,同一個$398餐,$398餐要六位以上,因為有隻皇帝蟹!我地四個人,只能叫$298餐,另加一個粥底要$78,餐牌仲有D小食,同埋酒水,店員話個餐夠食,個餐有刺身三款,今日係蝦、帶子、象拔蚌,蒸海鮮有龍蝦🦞,唔算細隻,不過D肉有小小枚,唔夠新鮮!跟住係馬友魚、鮑魚、粉絲扇貝,馬友咸魚食得多,馬友鮮魚真係第一次食,又幾好味喎!鮑魚同扇貝都新鮮,唔錯!跟住係鮮蝦,都幾大隻,一人一隻唔多夠😅!我地有兩隻蟹,未蒸蟹之前先將蟹蓋放落粥底煲,個蟹蓋勁多膏!攪完個粥,蒸蠔同蜆,只有蜆係每人兩隻,其餘每人一隻,蜆同蠔🦪都新鮮!跟住係蒸蟹兩隻🦀,新鮮多膏,好味!最後一款蒸主菜,係蟲草花蒸雞烏冬🐓,伴蕃薯仔🍠、南瓜片、粟米、蒜蓉蝦米勝瓜、芋頭片!D雞幾靚,烏冬索晒D雞汁好好味!其實食完個烏冬都未飽!跟住食埋個粥,個粥入面有排骨、小瑤柱、蟹膏,好味!每人兩碗,食埋個粥真係飽!仲有甜品添!埋單計埋啤酒🍻梅酒🍶,每$400有找,真係抵食,海鮮夠新鮮同靚(除左龍蝦🦞)會再嚟,呢D小店,剛剛開是最好的,越嚟越多人之後可能未必保持到,所以要趁早去食!

走果陣見到店外的魚缸,有瀨尿蝦,但係反晒肚😅好彩我地個餐冇瀨尿蝦好🤣見到D鮑魚都幾大隻,大過我地食果D,可能要六人餐先大隻🧐











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...