星期四, 11月 28, 2019

新明記

















好友T夜晚打電話俾我,問我收咗工未,有冇約人食飯,我話冇,原來佢同女友即興約咗好友K食飯,所以叫埋我,我返屋企放低D嘢再出來,去咗九龍城食火鍋,呢間火鍋店開咗唔係好耐,佢哋話去開佐敦果間,我諗佢哋係就我方便先去九龍城,順便試吓同佐敦果間有冇唔同,我地叫咗牛頸脊、自家製水餃同丸,仲有脆肉骨腩、牛骨髓等等,而家好多地方都冇牛骨髓食,咁岩大家都係食,就叫碟食囉,牛頸脊嘅味道好好,好有牛味,而且比較淋,價錢亦都合理,唔使$300 ,自家製嘅水餃都好足料,味道都好食,自家製嘅丸都係好好味,整體來講食物質素真係唔錯,價錢相對來講都係比較平,我地傾開幾時再去大陸食火鍋,其實大家都想上去,但係又驚過關俾人查,聽講話佢會備份你部手機,感覺好似冇咗私隱,所以大家都係諗住遲少少先再考慮上去,其實我對上次返大陸打邊爐都有D念念不忘,因為真係好食同埋好平!希望好快可以上去啦!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...