星期四, 10月 31, 2019

Outback - Tung Chung





















去完迪士尼,入咗去東涌,好耐冇去過東涌,知道東薈城擴充左,所以入去行下,在地鐵站上去東薈城,一路都係同以前冇分別,要行到去另外一面,先見到擴充嘅地方,擴充嘅地方都幾大,而且仲有好多層,其實我都唔肯定佢究竟係擴充左,定係以前一向都有呢一邊我唔肯定,總之就覺得比以前大左好多,呢邊多咗好多一、二線嘅名牌,不過人流就好冷清,可能真係冇咗大陸客嘅原因吧,在樓上有一層係賣童裝類別,有一層係戲院,仲有唔少食肆,最頂果層係 food court ,我去左 Outback 食野,叫左個午餐,係澳洲芝士漢堡,等緊嘅時候行咗去餐廳出面影相,呢間餐廳有一個 outdoor 嘅位置,仲有一個透明帳篷,入面擺咗D枱櫈同埋旅行餐具,其實係影相位,人客唔可以坐在裡面食嘢,不過夜晚如果開咗燈應該好靚,我當然都去影吓相啦,因為之前約咗朋友嚟呢度食,但係當日因為冇車搭所以冇去到,今日既然入到黎就即管嚟影吓相啦!影完相入返去食嘢,漢堡包嘅牛肉醃得喊咗,而且煎得過咗火,有少少燶,所以唔係咁好食!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...