星期五, 8月 30, 2019

Crabus


















今日去銅鑼灣買嘢,因為做特價所以特登去買,買完野去咗附近嘅 Cubus ,試吓呢間餐廳,睇過餐廳個名就知係食海鮮,佢有D 似之前去過果間 The Captain’s House ,都已經係四年前去食,今次呢間餐廳個logo 都好相似,店入面嘅地方都唔算好大,見佢一條樓梯應該係仲有樓上,而且外邊我仲好似有個露台,至於海鮮嘅做法,都係有一個袋入住一D煮熟左嘅海鮮,加咗D醬汁,將佢放入膠袋撈勻,我哋揀咗半隻龍蝦、鮑魚、松葉蟹腳、扇貝、海蝦,佢亦都有幾舊薯仔同埋粟米,不過個鮑魚冇貨,所以食少一樣,個味道都真係同 The Captain’s House 好相似,我懷疑佢地係同一間公司!不過蟹腳有D腥味,有一兩隻蝦霉霉地,整體而言佢嘅海鮮唔係幾新鮮,可能lunch set 係平D,所以質素就差D,不過上次去The Captain’s house 都係食lunch都冇咁差!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...