星期四, 8月 29, 2019

白宮淪陷3:天使淪陷 Angel has fallen (Blackbox @ K11 Art House)






















Mike 多年來都係總統嘅貼身保鑣,經過多次行動,他的身體狀況開始欠佳,經常要服用止痛藥,在一次保護總統到湖上釣魚的行動,他們受到無人機襲擊,當時在場的所有保安人員都被殺,只有 Mike 和總統生還獲救,總統陷入了昏迷狀態中,而 Mike 就被FBI 扣留,因為他戶口多了一千萬由蘇聯傳入的款項,令他百詞莫辨......!

今日去到 K11 Musea 商場行街,見到有UA Art House 戲院,所以揀咗呢套上畫無幾耐嘅戲,見到戲院有Black box 同 White box ,好似有 12個 house ,影院數量都算好多,我想睇果個時間只有 Black box ,見佢成個 Black box 影院只有30個座位,票價要$250 ,行到去戲院嘅時候只係見到自助購票機,所以在自助購票機買飛,原來後面有售票處同小賣部,而另一邊仲有個精品店,戲院應該有個吉祥物公仔,所以有個吉祥物嘅3D眼鏡、T恤之類的精品賣。我買飛嘅時候見到全部座位可以揀,即係成場戲未有人買飛,我估計應該會包場,因為呢個時間同埋呢個價錢應該唔係咁多人睇,呢間戲院嘅地方好大,聽講話有六萬幾尺,上網睇過影院入面唔係太大,不過好多通道位置都好多位好空曠,洗手間亦都好大,亦都有D等待區位置都好多,去到 Black Box,同其他嘅戲院一樣,有專人去招呼,個票價係包括左小食同飲品,職員會比一個 tablet 你,俾你睇有乜嘢揀,其實只係咸或者甜嘅爆谷,另外一個係朱古力多士或者奶油多士,如果唔要多士可以揀一件蛋糕,另外仲有杯飲品,會送到去你個座位度,在正式放影前,佢有一個等候區比人等開場,個位置都幾大,有張長梳化,其實我覺得坐等候區同坐直接坐戲院都分別唔大,因為都係在個院入面,只有布簾隔開,不過果度可以有嘢飲住等,到正式放映嘅時候,就見到真係冇其他客喇!真係包場!

講返套戲,呢套戲已經去到第三集,我之前只係睇過第一集,印象中冇睇到第二集,記憶中第一集個總統都係Morgan Freeman,而 Gerard Butler 拍動作片真係老左D,真係不及當年勇,同佢喺戲入面個角色所面對嘅情況一樣,睇開場前電影預告嘅時候,仲見到史泰龍拍最後一集 Rocky,相比史泰龍佢都算後生,劇情發展同預料一樣,邊個係奸邊個陷害佢都估得到,結局都係一如所料!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...