星期五, 7月 12, 2019

Dazzling cafe























去完驚安殿堂,過咗去The One,知道呢間餐廳裝修左冇幾耐,所以過去睇吓裝修完變咗點,個裝修係以粉紅色為主,當然係好少女feel啦,午飯時間竟然仲有位!可能個個去咗驚安殿堂睇,而且果度有嘢食,呢D平時可能要等位嘅地方都變咗冇乜人,呢間餐廳在香港都開咗有五年喇!第一次嚟嘅時候都係尖沙咀呢一間分店,後來在銅鑼灣都有分店,都幾鍾意食佢哋嘅意粉,雖然厚多士都好食,但係太飽啦!呢度裝修完除咗靚咗亦都可以話係先進左,因為落單只係需要 scan QR code,食物質素同以前差唔多,冇乜大分別,不過店員話飲品冇晒玻璃杯要用膠杯,呢樣就有D搞笑喇,何況而家都未滿座,當然玻璃杯同膠杯都冇大分別,只係冇咁環保囉,叫咗個意粉食,跟餐加左一個鬆餅,揀咗抹茶鬆餅,食物質素依然保持到,食完真係好飽!






沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...