星期三, 7月 31, 2019

八號風球 - 韋柏




















尋晚已經3號風球,都幾風平浪靜,同埋天文台預計改掛8號嘅機會好低,點知今日突然間又話兩點前會掛8號,雖然8號風球,但係天氣唔算太惡劣,而且個風掛得好急,所以兩點幾果陣仲有車搭,商場同街市都仲未收,可以去買餸,我就去街市買咗豬扒返去煎,因為時間尚早,可以醃咗D豬扒,等今晚先至食,有幾個鐘頭時間冇乜嘢好做,就睇吓碟,睇咗千與千尋,因為下星期要去吉卜力,所以溫下書先!睇完戲早少少食飯,就煎左D豬扒,味道都唔錯!可能醃嘅時間夠耐,上次好友在我家作客,六個人食三塊豬扒,今次我一個人食四塊 ,不過冇其他餸食!只係食埋水果,所以都好飽,無端端多咗半日假,可以係屋企Hea下!幾舒服!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...